اخرین خبر از مرتضی پاشایی+عکس

اخرین خبر از مرتضی پاشایی+عکس

اخرین خبر از مرتضی پاشایی+عکس

اخرین خبر از مرتضی پاشایی+عکس

اخرین خبر از مرتضی پاشایی+عکس

اخرین خبر از مرتضی پاشایی+عکس
اخرین خبر از مرتضی پاشایی+عکس
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
تبلیغات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
اخرین خبر از مرتضی پاشایی+عکس
اخرین خبر از مرتضی پاشایی+عکس

شایعه به کما رفتن و قطع شدن علایم حیاتی مرتضی پاشایی

در پی انتشار خبر یا بهتره بگیم شایعه به کما رفتن و قطع شدن علایم حیاتی مرتضی پاشایی

امید حاجیلی خواننده پاپ در مورد آخرین وضعیت مرتضی پاشایی در صفحه شخصی اش گفت :

دوستاى عزیزم ، به دعا‌هاتون و انرژیهاى مثبتتون ادامه بدید … همین الان با پیمان عزیز که همش بیمارستان پیش مرتضى هست تلفنى جویاى حال مرتضى شدم … خدارو شکر حالش از دیروز بهتره … شایعه ممنووووووع….

همچنین عماد طالب زاده نیز در صفحه اش صحت و بهبودی مرتضی پاشایی را تایید کرده است.

مهرزاد امیرخانی ترانه سرای اکثر آهنگهای مرتضی که در کنار مرتضی در بیمارستان است نیز گفته است که مرتضی در کما نیست و نخواهد رفته به امید پروردگار.

لطفا شما نیز برای سلامتی مرتضی پاشایی دعا کنید

……………………………………………………………

 

مرتضی پاشایی ممنوع‌الملاقات شد

مرتضی پاشایی در آی سی یو 

«بیمار آقای مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات می‌باشد.» این نوشته‌ای است که در ورودی بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان بهمن نصب شده است. به دلیل شرایط خاص مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده‌اند، با این حال عصر یکشنبه ۱۸ آبان تعدادی از هنرمندان برای ملاقات با او و افزایش روحیه مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن حاضر شدند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند.

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

وضعیت جسمی‌مرتضی پاشایی نسبت به دو روز قبل تفاوت محسوسی نداشته است اما روحیه وی مخصوصا با دیدن هنرمندان و دوستانش بسیار خوب بود.

از جمله هنرمندانی که در این روز در بیمارستان بهمن حاضر شدند می‌توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمدرضا گلزار، فرزاد فرزین، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، محمد علیزاده، شهرام شکوهی،‌هادی کاظمی، زهرا عاملی، امید جهان، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، محسن افشار و .. اشاره کردد.

همچنین معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌به همراهی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ضمن عیادت از مرتضی پاشایی، برای وی آرزوی سلامتی کردند.

شب گذشته (۱۸ آبان) علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد اسلامی‌و علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با حضور در بیمارستان، از این خواننده کشورمان عیادت کرده و برای وی آرزوی سلامتی کردند.

علی مرادخانی در این بازدید با پدر مرتضی پاشایی نیز دیدار کرد و درباره مسائل مربوط به بیماری فرزندش سخن گفت و در جریان جزئیات روند درمانی پاشایی قرار گرفت.

……………………………………………………………

برگزارکننده کنسرت‌های مرتضی پاشایی از تمامی‌طرفداران و علاقه مندان موسیقی پاپ خواست برای شفای این هنرمند جوان موسیقی دعا کنند.

محمدحسین توتونچیان در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت درمانی مرتضی پاشایی خواننده پاپ که این روزها به دلیل تشدید بیماری خود در بیمارستان بستری است، توضیح داد: طی روزهای گذشته و از زمانی که این خواننده در بیمارستان به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده تغییر چندانی در وضعیت او مشاهده نشده است و پزشکان از خانواده و مردم خواسته اند که برای او دعا کنند.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته مسوولان و هنرمندان زیادی برای ملاقات به بیمارستان مراجعه کردند که من به سهم خودم از همه آنها تشکر می‌کنم که همراه این هنرمند جوان بودند و در کنار خانواده و دوستان این خواننده برای شفای او دعا کردند. ما تنها چیزی که این روزها ازمردم می‌خواهیم این است که «مهربانان برای سلامتی مرتضی پاشایی دعا کنید».

این تهیه کننده در معرفی افرادی که طی روزهای گذشته از مرتضی پاشایی در بیمارستان دیدن کرده اند، گفت: علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد، دکتر زالی رییس سازمان نظام پزشکی، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی‌شهر تهران،‌هادی ساعی، علی فتح الله زاده، علی ترابی مدیر عامل انجمن موسیقی، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، محمد علیزاده، محسن چاووشی، علی لهراسبی، میلاد ترابی، بهنوش بختیاری،‌هادی کاظمی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، شهرام شکوهی، حمید فرخ نژاد، علیرضا خمسه، شهرام حقیقت دوست، محمد نوازی، شیث رضایی، آتیلا حجازی، مهرداد پولادی، گروه سون،سیروان خسروی، محسن یگانه، بهنام صفوی، عمادطالب زاده، روزبه بمانی، افشین یداللهی، سعید عرب، ناصر زینعلی، مهدی احمدوند، مریم حیدرزاده، یاسر بختیاری، مازیار فلاحی، احسان علیخانی، احسان حاج صفی، امید جهان، بهروز رهبری فر، زانیار خسروی، علی عبدالمالکی، غلامعلی کویتی پور، مهراد نصرتی و … از جمله افرادی بودند که در این مدت برای ملاقات با مرتضی پاشایی به بیمارستان آمدند.

در همین حال پیمان عیسی زاده رهبر ارکستر کنسرت‌های این خواننده نیز از طرفداران پاشایی خواست از انتشار و ارسال پیامک‌هایی که از منابع رسمی‌منتشر نشده اند شدیدا خودداری کنند چرا که در صورت بروز هر اتفاقی اخبار از سوی خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی‌به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.



تعداد بازديد : 692
پنج شنبه 22 آبان 1393 ساعت: 8:0
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغات
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران

الکسا